Tema: Re: karka
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-07 13:11:45
As buvau tiek prisiklauses palankiausiu atsiliepimu apie tas vokiskas
superkarkas, bet niekad nedrysdavau ju pirkt, nes man tos porcijytes
pasirdodydavo per dideles, kad ant greituju pavyktu sudoroti. Na, bet kai
nuvareme I Oktoberfest, tai viena diena pries patekima I pacia svente,
nutareme pasitusyt po miesta , na ir aisku paragaut ju isgirtuju karku dar
Hitlerio zaliuku pamegtoje aludeje HB. Stipriai nesigilinant I pacia
aplinka, pasakysiu kad karka man nesukele absol jokiu palankiu emociju, o
kadangi man dar ir glutamatas visur vaidenasi, tai ir joje as ji aptikau.
Juokas juokais, bet tikrai I savo karkas jie sugebejo idet kazka is situ
brudu serijos + buvo kazkokiu tai dazikliu panaudota. O info mazyciais
mazyciais skaiciukais prie kiekvieno is patiekalu + paaiskinimai meniu lapo
apacioje , visgi buvo pateikti.