Tema: Re: sviezios menkiu kaina pasikeite
Autorius: Binzius
Data: 2009-11-14 01:02:37
dar pridurk, kad bijai rupuziu, siksnosparniu ir driezhu...
;)
ir nevalges nei varliu slauneliu, nei sraigiu, nei moliusku...

a jei "islukstenus" is skuros, suplesius gabaliukais ir pasakius,
kad ce pvz koks lynas - kapotum apsiseilejes ir be drakonu :)

P.S. gi tava pavarde ipareigoja bilikokias zuvis ryt (kaip zuvedrai)
P.S. Tauragne yra is ranku pabeges i vandeni isdarinetas ungurys :/