Tema: Re: sviezios menkes ir pleksnes Viln
Autorius: Binzius
Data: 2009-11-11 21:22:52
Is 1.5kg menkes gavosi file ir buljonas :)
is file bandysiu kazka panasaus i apacioj tamsotos nurodyta.
"vsio parezat - lomtikami" :)))

pardavejai garsiai pagalvojo, kad pries savaitgali (IV ar V) pabandys
atsivezt vegeliu.

Pleksnes, kaip ir minejai, "melkashkines",
bet va netycia pas Oliveri radau recepta,
tai itariu savaitgali neishtversiu ir vistiek pabandysiu...
(zr. next post)