Tema: Re: sviezios menkiu kaina pasikeite
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-12 16:13:13
Paskyk tiems lasisos megejams, kad tegul nuvaro iki situ menkiu pardaveju ir
susitaria, kad jei papuls i tinklus lasisa, kad atveztu jam.Garantuotai
gausis ne brangiau , nei akcijine maksimine, bet skonis skirsis
nepalyginamai ir esu beveik 90% isitikines, kad I tas maksimines lasisas ir
ypac lasisinius upekacius niekad nebeziures..