Tema: Re: sviezios menkes ir pleksnes Viln
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-11 11:02:16
Zinai, kai pirkau, tai tikrai man pasirode ,kad zuvys yra pirmo sviezumo
,bet kai vakar vakare bandziau ja troskint, tai kazkoks nosi rieciantis
kvapelis ejo. Bet tai gali but jau mano pasamoninis briedas , nes zmona
sake, kad jai kvepia tas troskinys :(
Sianden valgiau ir jokio papildomo kvapo nepastebejau :)