Tema: Re: sviezios menkes ir pleksnes Viln
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-10 11:26:11
Jeigu nori axujenai skanaus produkto is panasios zuvies : pleksne,
uotas,juru liezuvis  ir visos panasios dugnines zuvys, tai pabandyk
pasigamint stai toki patiekala:

http://recipes.stevex.net/recipe/filets_of_sole_walewska

Darbo nemazai, bet gaunasi pasakiskai!

O apie menke tai galiu pasakyt,kad daug su ja burt nereikia, nes jos mesyte
yra svelni ir turi pati atskleist savo skoni .Jeigu tai burtu stambi menke
is kurios eina ispjauti bent jau 0.5 kg storesni filiuka,tai galeciau
pasiulyt labai nesunkiai pagaminama ir tikrai efektinga patiekaliuka.
Bet kadangi musu zvejai nepardavineja stambesniu kaip 2 kg menkiu,tai
belieka prisimint kitus receptus. ASsmeniskai man labai labai patinka gamint
menke pagal sita receptuka, tik vietoje lydekos as naudoju menke, nes joje
kaulu maziau ir gaunasi gerokai skaniau:

http://3food.ru/node/194