Tema: Re: Genetiškai modifikuoti produktai Lie
Autorius: dichlofosas
Data: 2009-02-02 22:14:03
On Mon, 02 Feb 2009 17:37:17 +0100, Ruta wrote:

> O ką reiškia "lietuviškas" saulėgrąžų ir rapsų? Kur tu matei Lietuvoj
> saulėgrąžų laukus? O rapsų - kiek?

Prisiminęs geltonuojančius rapsų laukus, kurių sunku nepastebėti, nuėjau į
LR Statistikos departamento puslapį.

2003 metais - rapsų pasėliai užėmė 70 tūkst. ha. 2007 metais - plotas
išaugęs iki 170 tūkst. ha. Tai - 13% visų Lietuvos pasėlių ploto.
Pastebimas dydis, sakyčiau.

P.S. Mano pažįstamas turi ekologinį ūkį Rokiškio raj., be kita ko augina ir
rapsus. Duoda kartais mechaninio spaudimo rapsų aliejaus. Savotiškas
toksai, bet man patinka kartais, ant kokių salotų užsipilti.