Tema: Re: visa kiaule
Autorius: bzik
Data: 2009-01-26 08:59:47
nezinau, neskaiciavau. Saldymo deze Liebher ~200l talpos, kainavo 1000 Lt.
Teoriskai per metus suvalgo  205kWh, realiai manykim kazkiek daugiau. Pagal
pernai metu el.kainas, vidutiniskai 1kWh mums kainavo 24cnt (dieninis,
naktinis, el.virykles tarifu). Tad saldymo dezes islaikymas atsiejo 50-60Lt.
Kadangi saldom uogas, darzoves, grybus, tai turejimas pasiteisina, nes
saldytuvo saldiklyje (3 stalciu, 88l) mazai kas telpa.