Tema: Re: visa kiaule
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-01-25 15:16:49
Vat su tom avim ir kitom šviežiom mėsytėm yra keli dalykai, kurie vis neleidžia užsiimt.
Pirmiausiai, atstumas. Įvertinus kuro kainą, pasidaro visai nepigu.
Antra, šviežios mėsos ilgai neišsaugosi, o šaldyta jau ne tas. Na, iš bėdos galima, ypač jei teisingai užšaldysi, o paskui teisingai atšildysi, bet vėlgi, kuri tiek mėsos sukiši? Pirkti didelį šaldiklį? Tai jis paskui elektrą valgys, vėl mėsos savikaina išaugs. Taigi, Povilas iš esmės teisus.