Tema: Re: PAAISKINKIT atsilikusiam
Autorius: VNO
Data: 2012-01-18 17:44:34
tai ir nesakau, kad tavo pirkinis yra kaip aukosar pan.
bet is esmes ipadai ir joklonai - tai tik naujas ziasliukas.

jei tik paziureti ka - padaiyra ok.
bet jei reikai rasyti - tai nu na.

aplamai tai netbooku ir padune lyginu, nes funkcionalumas labai jau skirtingas.
kam reikai tik browsinimui,ims pda, kam reikia dar ko - ims netbuka.
arba koki ultrabuka.

VNO