Tema: Re: PAAISKINKIT atsilikusiam
Autorius: unce
Data: 2012-01-13 12:30:09
Keisti jus zmones, ziurit i moca, o prasot klimato kontroles ir sildomo
galinio lango :)
Tabletas tai nera kompas, todel nera ko is jo reikalauti kad elgtusi kaip
kompas, kad butu patogu rinkti ilgus tekstus arba zaisti Call of Duty. Kai
vaziuoji su masina gi nereikalauji kad ji elgtusi kaip mocas?
Kam naudoju ipada:
1) ebook reader
2) lengvas browsinimo kompas kelionems.
2) video kelionese (9 valandos batarkei vis delto yra gerai)
3) receptu knyga virtuveje
4) kazka greit paguglint, patikrint ir t.t. visada tam guli svetainej ant
stalo.
Planuose padaryti is jo distancini HTPC.

Ar be to galima gyventi? Taip, bet o kam? Ar vietoj to galima naudoti
mobiliaka? Taip, bet o kam tas hemorojus su mazu ekranu ir akyse senkancia
baterija?