Tema: Re: PAAISKINKIT atsilikusiam
Autorius: Aladdin
Data: 2012-01-12 08:31:49
On 2012.01.11 21:47, shadow wrote:

> del krovimo-gal,bet velgi-skirtingos galimybes... Svori minejau,aisku jei tie keli simtai g tikrai tokia jau baisi problema,ypac zinant ka uz tai gauni.
> Patikslinsiu-nesuprantu,kam reikalingas 5x (ir daugiau) 'ispustas' ir nepatogus dar vienas smartfonas,kai net ir paprasciausio kompo jis niekaip nepakeis

Asmeniskai man to ispusto smartfonu su kaupu pakanka news, pastui skaityti, po web landzioti,
nuotraukas ir filmukus paziureti. Tikrai absoliuciai nekyla noras begti prie pilnavertisko kompo.
Yra namie ir stacionarus kompas ir laptop'as, bet pagrinde sedziu su ispustu smartfonu ir prie tu
kompu absoliuciai nesinori. Aisku reikia rimtesnius darbus daryti, sedi tada prie kompo, bet
eiliniams darbams tablete - geris.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!