Tema: Re: PAAISKINKIT atsilikusiam
Autorius: padugne
Data: 2012-01-11 20:27:50
On Wed, 11 Jan 2012 20:13:05 +0200, Rrr wrote:

> nera/buni nepasiemes). Didesni (iskaitant iPad) man atrodo nepraktiski
> ir nepanaudojami, didelis nuotrauku remelis ir tiek. Zodziu, naudojausi
> - nepatiko/ismesti pinigai. Patikek, geriau jau geras mobilekas su 4.3"

Na zinai, labai depends nuo to ka veiki. Pvz mano kontoroj visas
managementas (tie kurie mazai taipina bet daug peza visokiuose
mitinguose) dabar vaiksto isvis tik su ipadais.
Notebukus visi zinoma irgi turi, bet niekur nebesinesioja. T.y. per diena
max kokia 1-2 valandos darbo su notebuku ir likusios 6-7 su ipadu.

--
kthxbai.