Tema: Re: PAAISKINKIT atsilikusiam
Autorius: Rrr
Data: 2012-01-11 20:13:13
Nu, 7" dar isidesi i didesne kisene, lovoj pamaigt irgi nieko, bet siaip -
kaip suniui 5'a koja, reik visur tusytis (dazniausiai, kai reikia -
nera/buni nepasiemes). Didesni (iskaitant iPad) man atrodo nepraktiski ir
nepanaudojami, didelis nuotrauku remelis ir tiek. Zodziu, naudojausi -
nepatiko/ismesti pinigai. Patikek, geriau jau geras mobilekas su 4.3" - 5"
ekranu, sita tai visur pritaikysi, nuo kalbejimo/smsinimo iki
youtube/browsinimo/geiminimo shikant tuolete. Mazas, visada kisenej, viskas
viename - telefonas, fotoaparatas/kamera, muzikos (mano htc groja geriau nei
iPod)/video grotuvas, internetas, gps, zadintuvas ir dar daug visko.
Pagrindiniai minusai - turi biski saugot, stengtis nenesiot galinej kelniu
kisenej, kad netycia neatsisestum ir jei naudoji intensyviai - krauti
praktiskai kasnakt.