Tema: Re: PAAISKINKIT atsilikusiam
Autorius: padugne
Data: 2012-01-11 23:46:42
On Wed, 11 Jan 2012 21:45:15 +0200, Zyza wrote:

> Aisku touchscreen yra belekoks geris... Mano tobulas PC - nebrangus
> touchscreeninis netbookas (na is esmes gali buti ir ultrabookas, bile su
> klava) su ssd ;)

Touchscreeninis nebukas? Tipo bakst per ekrana, o anas ir parvirsta? :)
Bent jau man tai butu ziauriai neergonomiska.

Seip bent jau man yra 2 skirtingi atvejai: kompas darbui ir tabletke
kazualiniam brauzinimui. Pirmu atveju mane kazkodel nervina purvinas
(nuciupinetas) ekranas. Antru kazkaip maziau - perbraukei rankove ir
toliau sau vepsai.

--
kthxbai.