Tema: Re: PAAISKINKIT atsilikusiam
Autorius: Rimas
Data: 2012-01-13 14:12:13
13.01.2012 13:58, spakainas rašė:
> Pasakei ir prisnigo, vieną kart panaudosi diržą ir visą gyvenimą bijos
> vandens.

Tik nepradedam :) "Diržas" buvo paminėtas kaip drausminanti priemonė,
o ne tai, kad reikia lupt vaiką iki pamėlynavimo. Gali pvz filmukų
neduot žiūrėt jei nesimaudys ir pan.

P.S. mano dukra dar maža (nors kaprizus rodo ir ribas tikrina tai jau
puikiai), bet draugų vaikai (tie kurie jau didesni), kurie buvo taip
auklėjami (pasikalbėjimai, nebarimai, supratimas) tai turiu pasakyt
gavosi atvirkštinis variantas. Išsiauklėjimas - nulinis.

O tų kurie bent biškį auklėjo (tikrai niekas su diržu neliuobė, bet ir
ipadais į vonią neviliojo), na tikrai negėda man būtų su tokiu vaiku kur
išeit.