Tema: Re: PAAISKINKIT atsilikusiam
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-13 13:33:24
Po mėnesio ir po metų dar planšetės bus gerai.
Jei pasakytum - po 3 metų. Tada jau realu, kad nebe planšetės bus uber
awesome.

Man marketingas nesakė, kad naudočiau vonioje iPad'ą (čia kaip pvz, bet
vonioje irgi naudojamas iPad'as; kai reikia priversti vaikus praustis). Mes
pirkome tai, ką galėtume nešiotis visur/visada ir jis turėtų ryšį. Ieškojom
netbook'o, o nusipirkome iPad'ą. Rezultatas pranoko lūkesčius.

Nesijaučiu auka.

"VNO"  wrote in message news:jeonsj$bar$1@trimpas.omnitel.net...

> Na dar nėra pažįstamų tarpe, kurie numestų iPad'ą į kampą ar net parduoti
> galvotų.

siandien ne, o kas bus rytoj ir po menesio?

> Pas visus naudojami pagal paskirtį ir yra neatskiriama
> buities/svetainės/miegamojo dalis. Nors namie yra ir staliniai ir
> laptopai.

OMG :) Vacia tai idealus variantas, kai sukuriamas naujas produktas,ir
parduodadamas useriui, kuris po to sako:
"yra neatskiriama buities/svetainės/miegamojo dalis".
taip sakant spaudziu desine marketingui :D

aisku istorija megsta kartotis: lcd telikai su SD 4:3 istampytu vaizdeliu,
muilines su sumazintu sensoriumi su 12mpix, padai, ir t.t.

dabar tai neatsiejama :D

> Kad netbook'ai eina į sąvartyną - tikiu. Bet su planšetėmis abejoju ar
> taip
> bus. Nebent su kienietiškomis su rezistyviniais ekranais ir neaiškiom
> operacinėm.

papasakok tai netbuku gamintojams pries 2-3 metus  :D
pasnekesim po poros metu ta tema - jeibus proga.