Tema: Re: Samsung Spica i5700 fail
Autorius: Darius
Data: 2010-10-23 00:09:26
Aciu uz patarima ir padrasinima, nes internete maciau, kad zmonems ir
problemu buna po updeito. Siandien irasiau sita versija, viskas sklandziai
isirase, kaip numatyta, nereikejo imtis pagalbiniu priemoniu. Veikia puikiai.

Dar nesigilinau, kas yra rutinimas ir Samdroid modas. Gal veliau pasidomesiu,
kad suprasciau, ar man ju reikia.

Dabar vel viska jame turiu, ko man reikia, o versija jau 2.1. :)

Aciu, sekmes! Darius