Tema: Re: Samsung Spica i5700 fail
Autorius: Tyro
Data: 2010-10-12 09:27:40
samsung gt 5500 (galaxy 5)  is salono pirkau su 2.1 Andriod lietuvisku
firmware, ir girdejau, kad greitu laiku jau pasirodys oficialus 2.2
firmware, kuri isleis kartu siam telefonui su versija skirta galaxy S.

Importavau kontaktus i saviski taip: Siunciau visus kontaktus per Bluetooth
i Androida, ir gavau faila all.amf ar pan (pamirsau, jau istryniau). Per
phone book rinkausi Meniu->Daugiau->importuoti/eksportuoti. pasirinkau faila
ir pora minuciu palaukiau. Dargi, kai prisijungsi FB, Tw,Gmail, tai is ju
dar tau prikis kontaktu, tai biski pasiknisti reikia susiejant to zmogaus
adresatus vienus su kitu. (Susisieja automatiskai jei vienodai buvai
pavadines visose savo paskyrose.)

--
Tyro

Peugeot 605