Tema: Re: Samsung Spica i5700 fail
Autorius: tOMZY
Data: 2010-10-13 11:09:52
Man lygiai tas pats. Jau vien tas, kad bandant pasirinkt kalbą ir scrolinant per sąrašą reikia stengtis, kad nepasispaustų kokia čiušmekų kalba netyčia ir sms žinučių rodymas kaip chato išklotinės, nu ir daug kitų dalykų, kurie nepatiko. nafik, nereik man jokio tapštscreeninio telefono, imsiu e72 ir dažiaugsiuos.