Tema: Re: Samsung Spica i5700 fail
Autorius: darkalas
Data: 2010-10-14 05:52:03
Kazkaip ziuriu zmonems buvo sunku pereiti ant kitokios koncepcijos.
Vistik androidas man daug kur primena jau maza kompiuteriuka, o ne
telefona, netgi lyginant su Symbianu.
As i saviski Samsung Galaxy-550 kontaktus susivedziau per bluetootha.
Prisiunte daug vcf failu ir po to susivedziau juos po viena...
Nepatogumas buvo nebent tame kad po viena. Smsai chato stiliuje man visai
patiko, gal tik nepatiko kad lyg ir neradau kaip pasirinkti zmogu is
adresu knygeles nuejus i sms programa. Apie tai kad kazko nepaspausti,
nelabai supratau kur problema.. visi lieciami ekranai tokie. Jei pirstai
dideli, yra problemu.
Is rimtesniu minusu pamineciau kad ne visos programos tinka 240x320
rezoliucijai. Pvz siai dienai skype, kai kurios navigacijos programos.
Dar is minusu pamineciau vis tik programu trukuma. Normalios navigacijos,
pvz Garmino, Androidui lyg ir neradau. Taip pat neradau normalios
pokalbiu irasymo programeles. Ta kur radau, stabdo pati telefona, ir
irasytas balsas trukciojo. Dar kazko neradau, jau nepamenu... :)

Siaip telefonas neblogas uz savo kaina (570Lt), jauciasi zingsnis i
prieki telefonijos pasaulyje. O ir siaip kiek ziurejau failu sistema, ten
speju kazkoks apkarpytas linuxiukas idetas ir gavus rooto teises speju
kad butu galima daugiau ka nuveikti pacioje operacineje sistemoje.