Tema: Re: Samsung Spica i5700 fail
Autorius: Darius
Data: 2010-10-20 18:27:43
Labas,

o gal kas nors konkreciai galetu patarti? Nes tuos forumus ilgai skaiciau, ta
firmwaro update procesa isivaizduoju, programas turiu. Didziausias klausimas
- kuri firmwara isirasyti. Nes i5700WXXJD1, kuri dabar iraso garantinis, kaip
tik niekur neradau parsisiusti. Gal kas nors turi ar zino, is kur parsisiusti
ir galėtų pasidalinti? Arba jei ne sita, tai koki dabar siustis firmwara?
Nesti i garantini nelabai norisi - ten palikti greiciausiai reikes kelioms
dienoms.

Kol kas naudoju su 1.5 Android, bet gerai veikiancia 2.1 noreciau isideti.
Gal nebus blogiau. Siaip tai su 1.5 dabar turiu viska, ko man is esmes
reikia. Nenoreciau padaryti blogiau, negu turiu.

Aciu. Darius