Tema: Re: Samsung Spica i5700 fail
Autorius: Velkam
Data: 2010-10-21 12:33:16
As tai irasiau sita verija I570EXXJH1 ir jeigu gerai pamenu tai telefonas kazkodel rode butent ta JD1 :) Vienintelis kabliukas buvo kad Odin kazkodel nenorejo jungtis prie telefono tai teko pasinaudot situ aprasymu http://www.londatiga.net/it/samsung-i5700-galaxy-spica-android-2-1-flashing-guide/ su debug mode. Aisku failus naudojau nuo H1 firmwaro o ne ten aprasytus. Viskas veike be problemu, po dienos uzrootinau telefona pagal sita aprasyma http://forum.samdroid.net/f55/lk2-08-original-firmwares-root-new-superuser-wifi-tether-bb-12-07-2010-a-1193/ ir dar po keliu dienu irasiau Samdroid moda del papildomu funkciju.