Tema: Re: Samsung Spica i5700 fail
Autorius: padugne
Data: 2010-10-14 10:53:58
On Thu, 14 Oct 2010 02:52:03 +0000, darkalas wrote:

> Smsai chato stiliuje man visai patiko, gal tik nepatiko kad lyg ir
> neradau kaip pasirinkti zmogu is adresu knygeles nuejus i sms programa.

Bent jau maniskiam pradedi rasyt to zmogaus varda ar pavarde ir iskart
gauni saraseli tinkamu personu is knygeles. Arba eini tiesiai i knygele ir
is ten siunti SMS. Bent jau man visai patogu ir logiska.

> Dar is minusu pamineciau vis tik programu trukuma. Normalios
> navigacijos, pvz Garmino, Androidui lyg ir neradau. Taip pat neradau

Garminas androidui seip egzistuoja, bet jie nusprende jo be telefono
nepardavinet:
http://www.garminasus.com/en_US/phones/garminfone/index.html

O seip yra gi visokie navigonai, copilotai ir dar ten kazkas. Bent jau
mano supratimu tai visiskai normalios navigacijos, ten kur man reikejo kol
kas visada nuvede.

Jei koks tomtomas kazkodel nepajudina subines, tai blogiau paciam
tomtomui :)

--
kthxbai.