Tema: Re: Samsung Spica i5700 fail
Autorius: klausiu
Data: 2010-10-15 18:18:14
Nezinau tiksliai su kokia softo versija cia man jis teko (nelabai dar
gaudausi), taciau atnaujinau firmware iki parodytos versijos ir LT kalba
atsirado ir klaviaturoj lietuviskos raides yra (tiesa reik palaikyt
paspaudus atitinkama lotyniska raide, kad ismestu sarasiuka panasiu kitu
kalbu raidziu). Su sms kontaktu pasirinkimu irgi viskas ok (aisku, kai
padarai "matomus" kontaktus).

Jei kas gaudotes softo versijose, gal paaiskintumet man, kokia cia pas mane
tiksliai versija, ar padaryta kokia modifikacija ir pan. :)