Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: amenox
Data: 2011-02-28 15:22:01

"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:ikg6mb$gf3$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
> zhaidimus, tu neprisidedi prie zhaidimo sukurimo atsipirkimo - uzh ta moka
> early adopteriai. Tu moki tiesiog jau i kishene platintojui... Dar blogiau
> yra second - hand zhaidimu pardavimas. Tai yra tas pats piratavimas tik
> uzh pinigus. Pirkt second hand kopija = piratavimas = pirkimas ish piratu.
> Taigi zhmones perkantys tokias kopijas irgi nepadedad kurejui.. Taigi
> praktishkai taip isheina, kad tik tie 'durni amerikonai' - kurie perka tik
> pasirodzhiusas kopijas ir pasak taves sumoka uzh piratus ish tikro sumoka

O as turiu patirties su programiniu produktu siandien. Ne su geimais, bet
jis labai sekmingai pirataujamas. Skirtumas tik kad apmokejo "stori
lietuviai" :) o dabar jis tiesiog vagiamas. Ir man i akis daug kur drebiama
apie jo kaina, nors as jo neitakoju.

> :) o jei pasakychiau, kad uzhsienietishkose, turetum argumetna - mazhuose?
> ai tai juose tik piratai lankosi ?:)
> Ash rashau dabar pagrinde tik i Dievorezhima - kuriame shiaip jau kaip tik
> pagrinde renkasi ta reta, nepirataujanti lietuvos dalis. Taigi manishkes
> rashliavos, jei itakoja, tai kaip tik itakoja ne parsiustus gb, o pirktas
> kopijas (na, chia aishku shiaudine baidykle, ar greichiau wishfull
> thinkingas - tam reiktu kazhkokiu apchiuopiamu irodymu.. hm.. idomumo
> delei reiks paklaust Patarejo ar kliktelejo kas nors po mano straipsniu
> ikishta linka, kaip nusipirkt magica;)

Puiku. Idomu butu suzinoti.

> zhiuriu tu skaitai tik tai, ka nori - papildomi niekuchiai buvo vienas ish
> argumentu - kodel nekalbi apie online turini (kuris shiuolaikiniuose
> zhaidimuose apskrytai tampa svarbesnis uzh singla), dlc?

As single turejau galvoje, su multiplay viskas aisku. Aisku idealu kad
single padarytu free tokiu atveju, bet deja.

> Kur pazhiuret? Ash dar nemachiau nuleistu kainu. Taigi nelabai turiu kur
> pazhiuret. Dabar vyksta, tas ka ash aprashiau ankshchiau, noredamas pirkt
> originalias kopijas lietuvoje tu sumoki daugiau nei vakaru europietis ir
> beveik dvigubai daugiau nei amerikietis...

Ka ir online perkant? Sunku patiketi.

> butu idomu

> kalbi apie on-live? shito dalyko laukiu. Ir uzh ji mokechiau (priklausomai
> be abejo nuo kainos), vien todel, kad jis nuima papildomas ishlaidas
> hardvarui...

Uz ji reiks moketi, nori tu to ar ne. Ir sis modelis labai patrauklus
developeriams, o ir pardavimams butu idealu. Jo pavogt praktiskai neimanoma.
:) Galetu TEO jau pradeti juo domautis, tech. baze jie jau turi ir lokaliai
Lietuvoje nesunkiai pakurtu si reikala.

> [...]
> pradeda atsirast zhmones perkantys legalia produkcija (kai kurie apskrytai
> risho su piratavimu, kiti, piratauja, bet ir perka.. be abejo daug, per
> daug zhmoniu iki shiol tik piratauja - bet po truputi, po truputi, gal
> viskas pasikeis.. bet tam reikia arba, kad pakiltu algos, arba, kad
> nukristu kainos. Gaudamas vidutine alga lietuvoje ishleist deshimtadali
> algos per menesi, kad turet viena nauja zhaidima nera labai masinanti
> mintis. Jei galetum ishleist viena procenta, ar dar mazhiau, manau
> daugeliui, ne tik man klausimu nekiltu...)

Na reik tiketis. Gal bent poziuris i tai pasikeis.