Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-28 14:21:32

> Nevykes palyginimas, va turi geima, jo siuzeta, grafinius sprendimus - tai
> pirmyn, kokie meteliai ir turesi jo kopija pagaminta legaliai savo
> rankomis. Developinimo tulsu yra, suburk kolektyva ir pirmyn.
kodel gi ne - lygiai taip pat restorano shefas recepta sukure tik doel, kad
belekiek metu investavo i maisto gamyba, o gal ir pati recepta kure ir
tobulino belekiek metu, o tu vat paemi ir pasivogi recepta. Tavo pasiulymas
= ne tik recepta pasivogt, bet ir visus yrankius pasidaryt savo rankom, o
darzhoves uzhsiaugint savo darzhe.

>O parsisustas zaidimas is dalies taip, negautos pajamos.

ish dalies, bet ne '='

> Kai pravaziuoji truliku zuikiu gi irgi niekas nieko nepraranda, visvien
> trulikas tuo marsrutu vaziuoja ar ne?

ne - trulikas/autobusas nuo zhmoniu kiekio turi aukshtesnius eksplotavimo
kashtus, ne daug, bet aukshtesnius - piratine kopija nieko papildomai
developeriams nekainuoja. Bet vel - ne kiekvienas zuikis = nenupirktas
talonelis, nes kai kurie matyt ilipo tik stotelei, o jei butu viduje
kontrolierius - neliptu, o ta stotele kaip visada nueitu pesti.

> Sita istorija sena kaip zeme, geriau pasakyk kuo skiriasi tavo bazarai
> forumuos nuo tu kurie ta pati dare nusipirke zaidima?

Ash nekalbu apie forumus - ash rashau apzhvalgas i portalus.

> O gi nieko, skirtumas kad vieni uz ta geima sumokejo, o kiti ne.
> Ir kuo leiskite paklausti tamstos reklama pades gamintojui, velgi
> atsakymas aiskus niekuo. Pareklamuosi geima toje aplinkoje kur tamsta
> randiesi, tai tik nukreipsi kruva zmoniu i LM. Geram zaidimui reklamos
> nereikia, jo populiaruma puikiausiai parodo pardavimai, civilizuotose
> salyse zinoma ne pas mus.

Tikrai taip, todel ir neegzistuoja vien zhaidimams, ju apzhvalgoms ir
reklamoms skirti puslapiai/parodos ir pan.. oh, wait...

> Ir tamsta pats sau priestaraujate, prekinis zenklas visokiu dolce gabanu
> tai ne tas pats kas virtualiu daiktu tokiu kaip geimu. Gariunuose
> nusiperki shuda, bet guodi save mintim kad ant jo uzpeckiotas Rolex,

na pasak mitu ir gandu, gariunuose gali nusipirkt ta pachia turkisha
poddelka kaip ir aukshtos klases parduotuvej - ash deja chia neekspertas
pakomentuot negaliu.

>o geimo kopija ir yra jo kopija, ji praktiskai niekuo nesiskiria nuo
>originalo, na neskaitant nuxakinimo.

Piratineje kopijoje negauni online turinio, negauni dlc, negauni palaikymo,
negauni visu niekuchiu kuriuos gauna legalus pirkejas, taigi piratine kopija
nera = originali kopija.

> Netikiu. :)

reishkia shventa, diskusija baigta. Pala, o jei ash tikiu? kaip tada?

>Rusijoj ta pati bande padaryt kazkokia kontora su nepamenu kazkuria Heroes
>versija, pilnai lokalizuota kurio kaina buvo padare berdos 5 Lt. Idomu
>rezultatas? Jokio, kaip pyzdino taip ir pyzdino. :) Jei neklystu net
>blogiau buvo, nes pirmieji nusipirke is kart pasidalino, net 5 Lt taigi
>chia fignia. :)

gal galima shaltiniu? nes negirdejau shitos istorijos

>Pats primesk, sukuri komanda, gauni geimo lokalizacija, pisiesi pora men
>kol isverti, isgarsini. Gali net susitart kad padarysi kaina zymiai
>mazesne, nes geimas lietuviskas, bla bla. Ir kiek tikiesi parduot? Po 10
>Lt, ok, tarkim dzin tos islaidos ant verteju ir programeriu lokalizuojant.
>Vat ir paklausk saves po kiek laiko tas geimas pasirodys LM'e? Ir ka tu
>darysi po to?

ash nekalbu apie lokalizacijas, verstu i lietuviu kalba zhaidimu ash
nezhaischiau. Kainu lokalizacija ir viskas. O tas, kad pasirodys LM'e
nereishkia kad jis nebus nupirktas, zeitgeistas, linuxas ir pan yra lm'e -
nors jie platinami nemokamai. Sutvarkyti reikia kainodara

> Nelabai supratau ka norejai tuo pasakyti?

reishkia gerai, ne tas zhmogus;) ..

>Tipo labai nori parodyti i mane pirstu ir pasakyti o pats turbut irgi is LM
>jami? Zinok kiek buvo fleimu sia tema visos diskusijos siuo geleziniu
>argumentu baigiasi - "O tu pats tai darai!".

bet jie teisingi. Ar tu manai, kad policininkas rekiantis apie narkoti zhala
gali pats vartoti juos namuose ir tai bus moralu. O kunigelis rekiantis kaip
pedikai yra ishkrypeliai ir kaip dievas juos nubaus pats gali but
uzhsislaptines homoseksualas ir chia irgi nieko vaidmainishko?
Mamutovas teisingai dainavo: jei tu nori keist pasauli - keisk pirmiau save.
Taigis jei advokatauji anti-piratavima - pachiam pirataut yra kaip minimum
veidmainishka.