Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-23 12:30:54
diskusijoje apie skaitmteminius dalykus palyginimas su realiais dalykais
niekad nebus geras.
Valve kaip turejo, taip ir liko su savo produktu, niekas ish ju nieko
nepavoge fizishkai, jei vaikis butu pasidares kopija ir nafyk suformataves
hardus ir ishtrynes visus backupus - tada galima butu lygint.
dabar galima lygint su - parashei dali knygos, davaei paskaityt kam nors -
jis nulykino i interneta. Ish to eina du keliai, arba tai tau buna gera
reklama ir visi perka tavo knyga labiau nei butu pirke. Nieks neperka tavo
knygos. Nors internete visi pasakoja, kokia ji buvo gera. Valvei nutiko
pirmas variantas. 6.5 limonu parduotu kopiju iki 2008tu ir dar 12 limonu per
styma - http://en.wikipedia.org/wiki/Half-Life_2 - ash nemanau, kad valvei
tai padare kokios nors realios zhalos, gal net prieshingai...