Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: amenox
Data: 2011-02-28 12:37:00
Yra viena smulkmena, geimai ne pirmo butinimo daiktas, tai ne maistas, o
pramogos, tu nieko neprarasi jei nepageiminsi, ar nepaziuresi kokio muvio. O
zmonems kuriantiems juos tai pragyvenimo saltinis, duona kasdienine. Vat ir
viskas. Seipo kazkaip net diskutuot jau neidomu, nes viskas sukas apie ta
pati - man per brangu, todel pasiimsiu naxaliavu. Kai susimastai taigi ple,
ant kiek vaikiskas pasiteisinimas. Kai nupyzdyji sokoloduka uz pora litu
maximoj tai jau geda, o va kai puties kasdien geimus ir muvius kainuojancius
desimtim baksu tai kazkaip ir px. Tipo a xule, visi taip daro. Tai tada
siulau sussikviesti pvz. kokius valve akcininikus ir pareiksti mazdaug
taip - "Na tipo vyrai mes va cia pamastem ir nutarem kad jusu pelnas per
didelis ir siulome sumazinti geimu kainas iki 1 bakso, ir kad tai pasiekti
siulome sumazinti atlyginumus programeriams, o dali isvis atleisti. Ko
pasekoje pazadam bent jau lietuvoj nupirkti koki 100 kopiju nauju geimu, ir
tie 100 baksu labai pades jusu biznyje, o ir aplamai bus didelis respect'as
is musu." Panasiai galima ir Microsoftui pasiulyt. As isitikines jie su
dziaugsmu palaikys jusu ideja.

P.S. taip as labiau megstu vilnos gaminius negu sintetinius, jei tamstai tai
aktualu.