Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: amenox
Data: 2011-02-23 17:16:00
"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:ik32bb$9mb$1@trimpas.omnitel.net...

> jei tik butu taip paprasta plachiau :

> Kodel gi - kainas labai lengva paskaichiuot - shalies vidutinis valandinis
> (ar tavo) atlyginimas/kainos - kitaip tariant kiek reikia dirbti, kad
> nusipirkti viena zhaidima. Gauta suma dalinam ish laiko, kuri praleidai
> zhaisdamas, jei atsakymas(x) >1 - reishkia geimas nebuvo vertas savo
> kainos jei  x=1 - slidus reikals. Imho zhaidimas turi but bent x<0.6, kad
> butu vertas - o ideliu atveju x<0.1

Bukvaliai nesutinku. Kodel tu skaiciuoji pagal save? Ir aplamai kas per mada
skaiciuot zaidimo kaina pagal savo geiminimo valandas? Jie kuriami metais,
ir i juos sukista kruvos babkiu, ir naturalu kad jas developeriai nori
grazinti. Is dalies cia vos ne reketas gaunas - as noriu moket stai tiek,
kitaip pavogsiu.

> kodel? religinis isitikinimas? Iphone'ai, jei neesi gykas ir butent labai
> megsti viska pirkti, net ta, ka esi nusipirkes ish kitur - yra labai
> kokybishki ir paprasti vartojimui dalykai - ipoda ash lauzhau jau kelis
> metus ir dzhaiugiuosi...

Is dalies realiginis isitikinimas, is dalies man jie ispudzio nekelia.
Smartfonas kaip smartfonas. As turiu smartfona, kuri pirkau n metu atgal,
kurio baterija laiko iki 4 dienu ir man jis kainavo 500 lt, naujas ir
neristas. Va cia as skaitau mobilus smartfonas. Aisku jame truksta kai ko
bet anyway. Va kai atsiras panasus siuolaikinis smartfonas tada gal pirksiu,
kol kas nematau nei vieno.

> [...]
> tokioj shvedijoj ir pan. Ir zhmones vaikshto i jo koncertus ir vitstiek
> perka jo albumus, nors pagrindiniai jo klausytojai butent internetis
> jaunimas, kuris apie piratavima tikrai zhino.
> Arba ta pati valve - kaip minejau pasak pachio Gabe'o (beveik
> miliardierius) - valve per-employee yra sekmingesne uzh appla ar googla. O
> jie butent uzhsiima platforma, kurioje labiausiai pirataujama - tik PC
> http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2episodetwo/news.html?sid=6299086
>
> taigi ar tikrai zhaidimu industrija mirshta nustekenta piktuju piratu?

As jau rasiau, kol kas ta industrija apmoka stori ir kvaili amerikonai,
kurie nezino kas yra torrentai. Musu rinka kaip nago juodymas jiems, o ir
pagrinde didzioji dalis piratavimo rytuose. Tiesiog tu pingu jie negauna,
automatiskai del tos priezasties mes turbut niekada nepamatysim nei vieno
rimto geimo lokalizuoto mums (gal but jokio seip). Kaip ir kokio rimtesinioo
geimo Lietuvos rinkai, cia tiesiog ner ka veikt, viska darysim tiems kas
pinigus moka. Ir tu manes niekaip neitikinsi kad viskas turi buti 4 free.
Taip nebus, niekada. Tiesiog dasizaisim ir ateity geiminsim debesuose. Vat
ir viskas.