Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-23 14:00:35
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:ik2rng$tp6$1@trimpas.omnitel.net...
> "Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message

> Hmm, tik siandien suzinojau kad demo versiju daugiau nebus. Nepatinka
> nezaidi, geras poziuris ir gamintojai gaminantys shuda bankruotuoja. Easy
> ar ne? Uwe bola primint?

Tai pala, kaip su tuo nupiratinta kopija = nenupirkta kopija?
Kas del demo - visu pirma nebedaug zhaidimu leidzhia demushkes (beja:),
antra ish demushkes, deja, kartais labai sunku susidaryt bendra info - juk
jei perkant batus tu galetum tik pazhiuret i juos per langa, o jei
nusipirkus pasirodytu, kad jie pasiuti atbulom rankom ir plyshta beeinant -
tu vistiek juos gali grazhint - ar ash galiu grazhint zhaidima?
o apie uwe galetum primint, kur ir kada jis bankrutavo nors daro absoliutu
shuda? http://www.imdb.com/name/nm0093051/

> Visa atsipusta musu chaliava apmoka kruva debilu vakaruos. Galima tuo
> didziuotis.

labai nemazhai zhmoniu zhaidimus perka ir lietuvoje. Ash visgi panaudosiu ta
nuvalkiota ir leva analogija su kaina - magica ash nusipirkau, net
nemirkteledamas - 10 euru tikrai nera dideli pinigai _man_ - jei vis
zhaidimai butu po 10 euru, ash net nesivarginchiau piratintis.

> Beje, iphona nepaisant ar jis shudas ar ne visvien pirktu, bo jobsas ji
> labai graziai pristate. Ir dar ant jo obuolys prakastas nupiestas.

Tu tikrai tiki shituo sakiniu? Ar _tu_ pirktum vien del to, kad kazhkas tau
kazhka pasake? Ash lygiai taip pat nemanau, kad tu, ar kiti zhmones, kurie
sugeba laukt puse metu po zhaidimo pasirodymo, tam, kad nusipirkt nukainuota
stovetu prie parduotuves 5 valandu eileje, kad galetu nusipirkt kazhka
naujo. Ash - stovechiau:) - hell ash i panavezhi vazhiavau, kad nusipirkt
wii, nes, tada, kai nusprendzhiau, kad jo noriu, niekur nebuvo, o laukt iki
pirmadienio?! na jau ne!:)