Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-28 15:07:23
> Tai pala, pagal tave gaunas kad developeriai turi sukurti viena kopija ir
> ja parduoti? Net legaliai parduodami zaidimai yra kopijos nuo pirminio
> produkto. Tai tada klausimas KIEK kopiju turi padaryti developeriai? Tu
> zinai atsakyma i si klausima?

Mano paskutines 3 darbovietes yra susijusios su softo gamintojais. Taigi ash
kazhkiek apie softo kurima/kashtus/kainodaras ir pan zhinau - ir vistiek
niekaip negaliu suprast. Pazhiurimt taip - visi tie zhaidimo kainos
nuleidimai ir ishpardavimai (ar GOTY versojos) yra ne kas kita, kaip tu
minejai apie piratavima - uzh tave sumokejo stori amerikonai - ar tiksliau
early adopteriai. Po to, kai kompanija parduoda atitinkama kieki softo, tada
meta kaina - todel kad - jiems kaipir jau atsipirko, o papildomi pinigai
nepamaishys. Taigi teorishkai pirkdami nukainuotus zhaidimus, tu neprisidedi
prie zhaidimo sukurimo atsipirkimo - uzh ta moka early adopteriai. Tu moki
tiesiog jau i kishene platintojui... Dar blogiau yra second - hand zhaidimu
pardavimas. Tai yra tas pats piratavimas tik uzh pinigus. Pirkt second hand
kopija = piratavimas = pirkimas ish piratu.
Taigi zhmones perkantys tokias kopijas irgi nepadedad kurejui.. Taigi
praktishkai taip isheina, kad tik tie 'durni amerikonai' - kurie perka tik
pasirodzhiusas kopijas ir pasak taves sumoka uzh piratus ish tikro sumoka ir
uzh tave, perkanti po pusmechio...

> Lietuviskuose? Ten lankosi tokie patys kaip mes, praktiskai didzioji dalis
> eis po to i LM.

:) o jei pasakychiau, kad uzhsienietishkose, turetum argumetna - mazhuose?
ai tai juose tik piratai lankosi ?:)
Ash rashau dabar pagrinde tik i Dievorezhima - kuriame shiaip jau kaip tik
pagrinde renkasi ta reta, nepirataujanti lietuvos dalis. Taigi manishkes
rashliavos, jei itakoja, tai kaip tik itakoja ne parsiustus gb, o pirktas
kopijas (na, chia aishku shiaudine baidykle, ar greichiau wishfull
thinkingas - tam reiktu kazhkokiu apchiuopiamu irodymu.. hm.. idomumo delei
reiks paklaust Patarejo ar kliktelejo kas nors po mano straipsniu ikishta
linka, kaip nusipirkt magica;)

> Fignia viskas, visko ko pagrindas game, koks skirtumas kaip jis ipakuotas?
> Tuo labiau daugelis geimu isvis online platinama, be jokiu tu dezuciu.
> Beje tie papildomi shudukai paprastai ir kainuoja brangiau.

zhiuriu tu skaitai tik tai, ka nori - papildomi niekuchiai buvo vienas ish
argumentu - kodel nekalbi apie online turini (kuris shiuolaikiniuose
zhaidimuose apskrytai tampa svarbesnis uzh singla), dlc?

> Tu tiki apklausa, bet nenori paziuret kas vyksta dabar. Gal but siek tiek
> sumazes tas piratavimas, bet kol nepamatysiu rezultatu nepatikesiu.

Kur pazhiuret? Ash dar nemachiau nuleistu kainu. Taigi nelabai turiu kur
pazhiuret. Dabar vyksta, tas ka ash aprashiau ankshchiau, noredamas pirkt
originalias kopijas lietuvoje tu sumoki daugiau nei vakaru europietis ir
beveik dvigubai daugiau nei amerikietis...

 > Dabar greit nerasiu, buvo nufilmuota laida tarp rusu piratu partijos ir
> berods 1C atstovu. Ten dar dalyvavo goblin'as, cia ne is RPG o toks
> zinomas vertejas rusijoj. :) Pabandysiu surast, senokai ji mates.

butu idomu

> Speju greiciau mes i debesus numigruosim negu kainos nukris.

kalbi apie on-live? shito dalyko laukiu. Ir uzh ji mokechiau (priklausomai
be abejo nuo kainos), vien todel, kad jis nuima papildomas ishlaidas
hardvarui...

> As neadvokatauju. Problema ne tame kad siunciames is LM, problema kad
> dauguma tai skaito normaliu reiskiniu. Jei kada nors atsiras kainos kokiu
> norime ir tada poziuris pasikeis, ir reikes sakyti taip kaip dabar as
> sneku. Va ir klausimas ar kas pasikeis tada? Prie gero greit priprantama.

na, kazhkada visi normaliu reishkiniu laike piratiniu kompaktu turgeli
antakalnio gale ar ant universalines laiptu. Dabar matyt nebelabai daug
zhmoniu _perka_ ish piratu...? Laikai keichiasi, zhiurek po truputi pradeda
atsirast zhmones perkantys legalia produkcija (kai kurie apskrytai risho su
piratavimu, kiti, piratauja, bet ir perka.. be abejo daug, per daug zhmoniu
iki shiol tik piratauja - bet po truputi, po truputi, gal viskas pasikeis..
bet tam reikia arba, kad pakiltu algos, arba, kad nukristu kainos. Gaudamas
vidutine alga lietuvoje ishleist deshimtadali algos per menesi, kad turet
viena nauja zhaidima nera labai masinanti mintis. Jei galetum ishleist viena
procenta, ar dar mazhiau, manau daugeliui, ne tik man klausimu nekiltu...)