Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: bullka
Data: 2011-02-23 14:24:12
> Tai pala, kaip su tuo nupiratinta kopija = nenupirkta kopija?
> Kas del demo - visu pirma nebedaug zhaidimu leidzhia demushkes (beja:),
> antra ish demushkes, deja, kartais labai sunku susidaryt bendra info - juk
> jei perkant batus tu galetum tik pazhiuret i juos per langa, o jei
> nusipirkus pasirodytu, kad jie pasiuti atbulom rankom ir plyshta
> beeinant - tu vistiek juos gali grazhint - ar ash galiu grazhint zhaidima?
> o apie uwe galetum primint, kur ir kada jis bankrutavo nors daro absoliutu
> shuda? http://www.imdb.com/name/nm0093051/

Bet kaip čia gaunasi? Nusipiratini žaidimą demo reikmėm, pereini pusę
žaidimo (ar gal net visą) ir nusprendi, kad Tau jis neįdomus. Ar kaip? :)

Nenorom, bet turiu pritarti amenox, kad mūsų išsisukinėjimai (demo
neatskleidžia žaidimo, pažaisiu piratinę ir nusipirksiu ir t.t.) yra
taikytini gal kokiam vienam iš 1000. Užsienyje procentas kiek didesnis. Iš
serijos, įleiskite mane į salę, aš čia pažiūrėsiu kiek daugiau nei trunka
treileris ar teaseris (na tarkim du trečdalius kino) ir tada jau spręsiu ar
man likti salėje ir sumokėti $$$ ar ne.

Kaži yra kokia apklausa daryta Lietuvoje, kiek žmonės per pastaruosius metus
išleido legaliems žaidimams? Padarom apklausą? :)

> nemirkteledamas - 10 euru tikrai nera dideli pinigai _man_ - jei vis
> zhaidimai butu po 10 euru, ash net nesivarginchiau piratintis.

Tu, aš - taip.
Tačiau dirbančių ir žaidžiančių Lietuvoje yra vienas kitas. Didžioji masė -
intelektu nesužaloti individai, kurie nepirks to žaidimo net ir jei 10Lt
kainuos.

> wii, nes, tada, kai nusprendzhiau, kad jo noriu, niekur nebuvo, o laukt
> iki pirmadienio?! na jau ne!:)

LOL :D :D :D