Tema: Re: risen first impressions
Autorius: Milordas
Data: 2009-10-02 15:21:00
beto man labai kliuna dienos metu kai viskas aplinkui blizga, kartais akis skauda, nevisai ten realistiskai atrodo, per daug isplaukes tas blizgejimas. saules ratilu akyse lyg ir nepastebejau,  kaip gotikos serijose budavo kai atsisuki i saules puse :) nu zodziu nupiginta kazkur kazkaip, bet kaip sitam geimui tiks, nepriekabiausim. idomu kaip ten su arcania bus