Tema: Re: risen first impressions
Autorius: Milordas
Data: 2009-09-30 14:49:05
idomu kaip ten butu, bet turbut kad taip.
as vat kai po swampo buvau nusiustas i miesta pasnipineti, darydamas kvestus vis dar galejau juos daryti inkvizicijos naudai, nors kaip tik buvau Dono atsiustas i miesta, ir ten darant kvestus rinkausi uz kuriuos  einu (4 kvestus padaryt reikia, t.y. keturis lojalumo taskus surint, ar kazkas tokio). Istojimas i Dono banda kaip tik gryzus is miesto buna ir tada gaunu nauja armora - visai kaip pirmose gotikose