Tema: Re: risen first impressions
Autorius: PxYra
Data: 2009-09-30 15:55:50
turi pro fermas tichariom prapyzdint, bet vistiek ant vartu tave prigaus
duos lazda i dantis ir treniruokis, tada ir mokytoja questus duos, pagamint
scroola ir t.t. jie dar duoda uzuuomina jei tipo geras mokinys busi veliau
galesi mokintis auksciausiu  kovos burtu, nors kitokiu kovos ir nera, tipo
ismosksi pirma levitacijas ivairias tik po to kovos