Tema: Re: risen first impressions
Autorius: PxYra
Data: 2009-10-02 13:07:22
o man kas pradzioje krito i aki tai zaibas, be vsync labai bjauroja vaizda
(skyla per viduri) ir zole kai saule sviecia, labai tokia mirguliuojanti per
daug blizganti, per lietu arba apsiniaukus man jin gerai atrodo tik tada
spalva biski ne ta, na ir nuvyle pirmi namukai bei medziai...bet po to
pripranti ir pradeda vezt normaliai grafika, vanduo, rukas, dumai zjbs
atrodo...na ir vilkai tai atbula ranka padaryti..