Tema: Re: risen first impressions
Autorius: PxYra
Data: 2009-10-02 10:42:46
nu tarp to takelio sargo ir fermos suk i kaire ten turejai kelis vilkus
nugalabint, laikydamasis takelio (kurio nera mape) pyzdink grieztai i siaure
nebludindamas i rytus, tolokai dar reiks paeit bet kai prasides laukai tai
reiskias biski atgal ir narsai, ten grynai vieonuolyno questinis lavonas
guli. pasiruosk machalintis nest biski knibzdelynas :)