Tema: Re: risen first impressions
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-02 10:38:41
fak, ten kur tik tik nusileidus ish vienolyno neglili bala yra?
Berods viska apzhiurejau.. Ten vienam kampe yra kazhkoks kampas su uzhrakinta skrynia (neturiu lokpikinimo skilo, taupau skilpointus tikiuosi gaut spela:). Palei krashta yra aukso vena ir galima nukrist viena pakopa guuli skydas ir kardas... i daugiau berods nieko nebuvo - reiks ishshukuot... dekui!