Tema: Re: risen first impressions
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-02 10:36:23
nius man liepe (tas kur liepe knygas skaityt ir shviestis:) surast kazhkoki ugnies kristala, kuri jis kaip tik idave vienam ish mokiniu, kuri ishsiunte kazhkur i kazhkoki pozhemi ir tas negryzho:)

Pala, einant nuo vienuolyno po kaire yra ish pradzhiu kapines, paskui skardis ant kurio shernas gyveno (chia jau visai shalia tos fermos), tada sulyg ferma prasideda toks alia mishkelis kur vilkai gyveno ir toks kristalas melynas auga, tada goblinu sheiminele gyveno.. o toliau nejau.. mazhu gal ten?
Ar archiau vienuolyno kazhkur?
Ar dar toliau (jau praejus pro ta vienuoli stovinti ant tako priesh ferma (zhiurint ish miesto puses) tik tik nusukus i vienuolyna?

O shiaip, kazhkaip kai smegenys atbukintos mmo questais (nueik ten uzhmush 243 vilkus ir atneshk ju uodegas) risen questai atrodo kazhkas nerealaus.. Ta zhmogzhudyste vienuolyne, questai mieste.. mmm.. najs!
Beja, tams slaptam rusyje vienuolyne, kur ish bibliotekos nusileidi, ar imanoma kazhkaip patekt i ta kambari uzhblokuota magishku barieru ar nea? i visus kitus regis pakliuvau.. hmm.. nors dar viena minti turiu, kai atbegsiu iki vienuolyno pazhiuresiu:)