Tema: Re: Jei rezultatas tas pats - kam moketi daugiau
Autorius: Arj
Data: 2012-09-11 10:45:49
pasiziurejus I sita reikala is kitos puses (redaktoriaus) - idomu kuris laikrascio vietoj samdytusi
tokio renginio fotografavimui uz brangiai, kai straipsniai internete yra "nemokami" - t.y.
tiesiogiai pelno nenesa, o popieriniam variante ant laikrastinio popieriaus idealios kokybes vis
tiek nereikia, o fotkes kitur (pvz. delfi.lt) panasiai hujovos kokybes, jei ne blogiau.

"Gediminas Treciokas | www.gembis.com"  parašė naujienų news:k2dmkh$l02$1@trimpas.omnitel.net...

Tai tiem čiuju nemoka tiek.
Aš čia šiaip pavyzdį pateikiau.

Neseniai buvo labai komiškas atvejis, iliustruojantis statistinio kliento
supratimą.
Skambina bičiulis, kuris maketuoja vienam pakankamai znaimiam
šiobeitosalonui (tebūnie neįvardinta...) medžiagą
Aš jį gerai žinau, maketuoja tikrai nepigiai.
Nu sako, turiu zakazą pafotografuot. Rekomendavo mane, nes žino ką gaus, o
ir šiaip su šūdina medžiaga knistis nenori.
OK, skambina užsakovas. Nupasakoja užduotį. Knisliavos pakankamai. Primetu
norimą sąmatą, tradiciškai dalinu iš dviejų ir skelbiu užsakovui.
Tyla... Kiek?!!!!! Gal sakėte 100 Lt?
Nu ne, tikrai ne 100 (wtf?!!!!). Aš 100 ant benzo pas jus tuda-siuda
pravažinėsiu (nes ten keletą kartų reikėtų lakstyti). O ir ne su GSM
fotografuoti žadu... Sakau, atsiųsiu pvz. pažiūrėti ir t.t. Atiduodu
sutvarkytą, išlaižytą medžiagą, tiks ir plakatams jeigu reikės. Čia man
realiai ne viena diena darbo išeina ir t.t.
Nu gerai, atsiųskit...
Gaunu laišką atgal – jūsų labai gražūs darbai (šitos frazės jau nebegaliu
pakęsti, nes po jos toliau niekada nieko gero nebūna), bet pasirinkome kitą,
nes kitų darbai irgi gražūs, o kainos gražesnės už jūsų...
Po poros dienų skambina pažįstamas.
- Fak fak fak! Kokio šūdo čia man prisiuntei?!
- Nesupratau?..
- O... tai ne tu saloną fotkinai?
- Nu kad ne, jie pigesnį variantą rado.
- Bl... čia man dabar dieną knistis, tvarkyti. Atidavė žalią medžiaga...
- A... Nu aš jiem būčiau sutvarkytą atidavęs, bet ką padarysi.
Reziumė, jaučiu, buvo ta, kad jie paskui susimokėjo vien už tvarkymą tiek,
kiek pas mane su visa fotosesija ir važinėjimų būtų kainavę :)
Nu ir nesidžiauk paskui, kad taip išsidūrė :))))

"MumZer"  wrote in message news:k2dlh1$k4h$1@trimpas.omnitel.net...

klausimas ar tiem reporteriam kurie zurnaluose pastoviai dirba moka
100/val.. :)

p.s. kad nesikrapstytum prie foto - maciau, kad kompas visai padoriai
__kaip tokiem renginiam_ aptvarko.
t..y ne kompas, o pagal exif sprendziant - kazkokia noritsu masina