Tema: Re: Jei rezultatas tas pats - kam moketi daugiau
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-09-05 06:49:07
Bulves valgau kasdien - praktiskai profesionaliai. Tad toks klausimas
istikro butu keistas.

Nezinau, kaip pas jus, bet ash nors ir dirbu srityse, kur visi newsai turbut
viska supranta ir zino geriau uz mane bei gali paaiskinti, taciau į eiliniu
userius ziuriu biski kitaip. Ir klausimu tose srityse, kur jie ne
profesionalai jiems kyla tokiu, kad man tai atrodo nesuprantama ir
neisivaizduojama - kaip tokios mintys zmogui gali ir ateiti. Taciau, jei
dirbant restorane ash pastoviai girdeciau, kad mano ir kolegu klientams
pastoviai kyla klausimu del tu lupenu, tikrai nepatingeciau menu parasyt
"bulbos be lupenu". Kad ir kaip man tai keista atrodytu.

O ir tema buvo ne apie userius, tad megimas persukti tema kryptimi "sam
durak" nelabai i tema.

"Dainiushas"  wrote in message news:k261d8$gvm$1@trimpas.omnitel.net...

tai, kad ne kiekį problema. čia analogija būdų, kad kabake gavęs bulvių,
pakeli skandalą, o kur ju lupenos ble.