Tema: Re: Jei rezultatas tas pats - kam moketi daugiau
Autorius: karolis
Data: 2012-09-04 12:23:50
o tai kaip cia ta gildija vertins fotografo geruma? :) beje, cia tas
fotografas koks nors zinomas ar brangus? neturiu supratimo
nors man tai nieko nuostabaus, lietuviskoj ziniasklaidoj ir daugumos
straipsniu kokybe nekazka geresne. imho, kliento darbas yra susirast gera
fotografa ir nustatinet sau ir jam kokybes/kainos kartele. pats klientas tas
fotkes viesina, ne fotografas. cia kazkaip paskutiniu metu suaktyvejo
klientai, siuntineja man kitu fotkes ir klausia "ar cia tikrai viska
normaliai nufotkino". matyt tikrai ne del to kad liko patenkinti :)