Tema: Re: Jei rezultatas tas pats - kam moketi daugiau
Autorius: Glebas
Data: 2012-09-05 08:26:05
Bet ar tai, kad darai pigiai, reiškia, kad produktas turi būti klaikus?
Ar tikrai nėra bent kažkokios savigarbos ir klientui paduodami bet kokie
kadrai, kur žmonės užsimerkę, blizgantys nuo blykstės ar kokie nesveikai
persikreipę?
Kodėl pvz iš kiemsargio norime, kad kieme būtų nuvalytas sniegas? Gi jam
mokamas minimumas, tai jis galėtų apskritai vadovautis logika "ne aš
primėčiau, ne aš ir kasiu"...
Nėra gėdingo ar blogo darbo, nėra per mažo užmokesčio - gėdinga yra blogai
dirbti. Jeigu jau apsiimi dirbti, tai padaryk nors tokį produktą, dėl kurio
pačiam prieš save nebūtų gėda...
Šiuo atveju sutinku su Linu, kad labai keista, jog leidiniai praleidžia
tokius kadrus ir dar dedasi juos į savo "straipsnius"