Tema: Re: Jei rezultatas tas pats - kam moketi daugiau
Autorius: karolis
Data: 2012-09-05 23:55:21
nu cia zinai, tie minimalus ir tie kriterijai tokios abstrakcios savokos
fotografijoj kad gal lengviau butu statybininku gildijas kurt pries tai :))
pasiziurek kad ir Terry Richardson'o fotografijas, yra tokiu kur tiesiai su
blykste kala, bet juk zmogus zino kur ta dalyka galima naudot (nebutinai
visada). kita vertus lietryti su T.R. lygint tai nezinau nezinau.. :)