Tema: Re: Jei rezultatas tas pats - kam moketi daugiau
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-09-04 15:43:42
Nu zinok ash ne fotografas ir smulkiu detaliu nematau. Negaliu buti
neshaliskas, bet butent fotografavimo kokybe, man atrodo blogesne, nei kai
ash koki savo vaiku zibureli su telefonu papliashkinu.

"Marius Staniulis"  wrote in message

ne, aš nepaveikslavau, o smulkios detalės, kurias mato tik fotografai
manęs nedomina.
kreipiau dėmesį išskirtinai tik į spalvas. o jas tiek "išblyškint"
galima visuose ikispaudybiniuose procesuose. lygiai kaip ir kažkiek
pataisyti.

aš dirbu su spalvomis