Tema: Re: Jei rezultatas tas pats - kam moketi daugiau
Autorius: Sail
Data: 2012-09-04 16:10:39
Ziurek pozityviai.

Pavarciau tas nuotraukas, tada paziurejau i veidrodi, nu ir ka - palengvejo.
Ne toks baisus esu visgi, kaip pries tai maniau.
Taig kuo xujoviau aplinkiniai atrodo, tuo narodui maloniau yra.

Taip kad fotografas atlieka savo darba. O tai lialku prifotkins, pavydu
blin, kad jiems taip gerai, o mums arti kasdien reikia.