Tema: Re: reikia muilines
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-05 22:38:36
On 03/22/2012 08:29 AM, Ernikas wrote:
> Mazu atsisakiau, nes kokybe labai prasta, jau nesnekant jei kazkokia
> prieblanda arba kaina labai fantastine pvz sony TX200V ~500 USD.
> Atsparaus smugiams, vandeniui irgi atsisakiau, nes tai uzims man ne
> daugiau kaip 10 % atveju kai tai bus.
>
> Is pradziu rinkausi pagal visokius review, parametrus ir panasiai.
> Paskui pradejau ziureti i foto ir video kuri padaryta su tais aparatais,
> tai slim atkrito iskart liko sie 3 variantai.
> Niekada neturejau Sony, tai kazkaip labai jau limpa tas HX9. Tik jo
> kaina LT nedziugina ~1079 Lt, kai tuo tarpu USA ~279 USD.

> [...]

zodziu. papasakosiu trumpai. nusipirkau as ta sony paskubom. neturejau
laiko studijuot ir gilintis, tai galvoju bus zajabys. parkeliavo is
amazones per kelias savaites. ispakuoju, viskas grazu, isijungiu veikia,
is pirmo zvilgsnio viskas patinka, meniu neblogas, ekranas rodo graziai.
pradedu fotkinti. pirmiausia su visais defaultiniais setingais ant AUTO
be blykstes. prisizoominu and fotiko - issigandau, vos savo vaika
atpazinau. nu galvoju gal fotikas cia taip rodo, nemoka resaizint ar
pan. prisifotkinu keleta nuotrauku su blykste. isikeliu i PC. nu baisu
ziurek. tokios tragiskos kokybes senai nebuvau mates. tada jau
nepatingejau susirast review jo. galvoju gal koks brokuotas papuole.
ir ka tu manai - baisi ta kokybe ir ten. gal atrodys, kad per daug
tikejausi, bet tai ant kiek shudas turi but, jei mano senovinis
priestvaninis canonas 2Mpix kambary per metro atstuma fotkinant n kartu
geresne kokybe turejo. cia viskas kvadratais, triuksmas baisus.
nx tas muilines su desimtim megapixeliu.
supakavau ir issiunciau atgal, turetu grazint $$$.
pasitampysiu as veidrodi geriau. ne stebuklas, bet tai net ner ka
lygint. ta muiline simto litu neverta.
gal buna kokiu protingesniu, itariu turetu buti su 4-6 Mpix, nes su
tokia optika ir tokiu pixeliu kiekiu tai isvis abejoju ar imanoma kokybe
turet. jei jau uz 1 Klt muiline tokio lygio, tai kaip ten tie uz 200 Lt
fotkina ?:)