Tema: Re: reikia muilines
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-19 11:02:31
O tai ko tau labiausiai (būtinai) reikia iš planšetės?
Mano poreikiai (eilės tvarka):

1. Geras, geros raiškos ekranas, kad būtų smagu ir komfortiška skaityt
knygas, naršyt inete ir pan. Jeigu padengimas atsparus riebalams tai
išviso super.
2. Būtinai 3G - man reikia turėt internetą kur noriu ir kada noriu.
3. Bent pusėtina kamera - retkarčiais pafilmuot/pafotkint kelionėse
neimant atskiro devaiso - didelis privalumas.
4. Bent pusėtina surinkimo/korpuso kokybė. Pvz koks samsungas pilnai
tenkintų, jei būtų su padoresniu ekranu, čiupinėtas archos - visiškai
sux, nepirkčiau net jei 500 kainuotų.

Nu ir kaip ir viskas, ten visokie sd slotai man nereikalingi, turimo
veidrodinio fotiko 4gb kortelės dar nebuvau pilnos prifotkinęs per jokią
kelionę, tai info nusiurbt tikrai nereik. Nu batarkė aišku smagu kad
kažkiek laikytų, bet tai jie ten visi panašiai laiko, tai į punktus net
nerašiau. Taip ir gaunasi, kad man praktiškai tik abalys ir belieka, nes
šiuo metu nelabai kas geriau ir yra.