Tema: Re: reikia muilines
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-19 12:57:41
> pasakei bile pasakyt. ten kur bunu kasdien, ir taip to intereneto be 3G
> sociai. kelionese daznai ir GSM rysio nebuna, ka jau ten apie 3G
> interneta svaigt.

Aš išsakiau MANO poreikius, ko čia putojies. Atsiprašau, kad išviso savo
nuomonę reiškiu, tu juk pats viską geriau už kitus žinai. Eilinį kartą
parodei savo bendravimo kultūrą.

> kai sakiau kad kokybe paskutinej vietoj, tai dadejau ir 'proto ribose'
> ant galo. juk sakiau, kad nepirksiu muilines uz 200 Lt. kadangi turiu
> veidrodini fotika su normaliais objektyvais, tai tuom norejau pasakyt,
> kad to paties nesitikiu is muilines. o visokiem smarfonam su savo
> kamerom tai tikrai toli shudais plaukt iki normalios 'muilines'.
> uztenka review'us pasiziuret. ner ka lygint, aisku jei lygini ne su
> mineta 200Lt kainuojancia.

Nu tai viskas priklauso, ko tau reikia, man pvz geriau šiek tiek
prastesnė kokybė, bet vienu daiktu mažiau. Pats turiu veidrodinį su
pusėtinu objektyvu normalioms nuotraukoms.

> tai, kad kiek review skaiciau, tai archos surinkimas geras. taciau tai
> pigus ir kas dar svarbus - lengvas - korpusas. 8" tabletas sveria vos
> 400g. LCD gyvai nemaciau, dar paziuresiu. o review filmuotoj medziagoj
> visai normaliai atrodo.

Nu tai tu ne review skaityk, o paimk gyvai pačiupinėk.

> kad kazkoks obalys uz 4x brangiau kazkiek
> graziau rodo ir atrodo tikiu, bet tegul eina nx su savo closed
> komerciniais OS'ais ir viskuo kitu pasleptu. as to obuolio pvz
> nepirkciau nei uz 200 Lt, nes tai pinigu ismetimas. man pigus korpusas
> nera trukumas, greiciau privalumas. vat jeigu lauke nieko iziuret neina
> ant ekrano, tada jau beda. bet netikiu kad su archos taip butu.

Tai ir sakau, žiūrint ką tu veiksi su tuo planšetu, jei ten kažką
tiunint ir hakint noras yr, tai obuolys gal ir netinka, bet jei naudot
pagal paskirtį - labai netgi neblogai sueina. Dėl kainos atskira šneka,
taip, pigiausia versija su 3G - 1640 lt. Be 3G - 1300. Nu nebent neturi
kas iš štatų parveža, tada jo, brangu.

Dar yra asus transformer prime, bet jis be 3G (tau gal to ir nereik).
Samsungas irgi turi keletą modelių, čiupinėtas 8.9 netgi labai neblogus
įspūdžius paliko, tik vistiek, kaip ir pas ipad 2, matosi ekrano taškai,
per maža rezoliucija daugiau skaitant. Tikiuosi pas trečią ipadą bus kur
kas geriau šituo klausimu.